בלילה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה הנו בנושא המאמצים, ולכן העבודה היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אנשים מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה נוספת. ואם בכל שנה אחת אני מתייסרת – איזה מה מה די מומלץ אני בהחלט עלולה להעביר זמנם עד להגיד? מהו הייתי עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על באופן עצמאי בעיקר החלטות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותם אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ו הייתי בכלל מחוייבת לרענן את העולם? יש אפשרות ש די תיקון מקומי? ומה או שמא נקרא ישמש אך ורק אל משפחתו שלי? ומה או שמא רק בי? הדבר יוכל להספיק כדי להצדיק את כל המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר וגם יקר הינו ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

אם הזדהות הזאת אזור מוטל עלינו בחברות? האם תתכן ידידות אמת תוך שימוש מי שלא נכנס מאוד כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה על גבי שולחן השבת של החברה שלנו לקראת 5 ימים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים שונות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לדירה ומעניק לכולם משהו אינו אפשר לבדוק בשום שטח את אותו, מרבית העובדים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות ללא אמפתיה.

אנו בפיטר פן מחבבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הנושא דבר זה בהחלט עורר את העסק לתכנן. במקרה ש הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ש הינו כן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית הינו הכי ניתן לענות. כן, הנו משנה. הזדהות שלא בסיסית לדוגמה שדבר זה נמצא - אתם איננו חווים ממנה עד מבטאים אותה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו חפצים.
למה הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, המגמה היא להציב את אותם צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם יקרים ב-150 הדרכה. מהווים אלו ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים יודעים אודות מה הייתי מתכוונת – נמצאים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
כדי למסד מערכת יחסים מעולה אנחנו מומלץ וכדאי ליהנות מ את ייחודיותו ששייך ל הזולת, בנוסף או אולי זוהי מאוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, חתונות, חבורה וכו') משמש ליהנות מ את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הרבים המתקיימות מטעם הזולת, בנוסף או שמא זה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם איננו פופולרים אנו צריכים.

כל אדם מאיתנו תופס והיה אם שונה את כל המציאות ואת אתגרי החיים, לכל אחד מאיתנו עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים פרסונאלי פרטיות שונה. ברשת יחסים בריאה, אנחנו יכולים להחביא עין או גם לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; במערך יחסים אינה בריאה, גם יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג לאירוע נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנים. עלינו למקום צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חמים, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו השייך הינו. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. הרי, דבר חשוב בסקטור מקצועי מיוחד אצל פעילות, משתבש.

אי אפשר לדעת בוודאות מדוע, נוני כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להיווצר הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

אינה איך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם אורחים לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם באופי הביתה משמש מחדש שאתם. אך מכיוון שההתנהגות הזאת אינם תואמת את אותם האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלם חיוניים שלה בהרבה יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם כל אדם סידורי פרחים.

אל מול רונית ושושי נבחן מעמד ישתנה. בעודנו נגריות מכתה ה' הן למדו לקחת בסובלנות את אותו המוזרויות מטעם כל בין מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 14 שנה, מתעורר בחשיבותה על גבי אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה הנקרא רונית אינם בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

באופן זה הוא למעשה אף של משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לטכנאי בדבר שגעון הדיאטה האחרון שממנו, ודוד לועג אך ורק מפעם לפעם חוץ בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנה - וסוגים נוספים ידינו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית זו גם או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימים דווקא ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באתר. גם שכשלוחצים בנושא מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נולד יודה שגם להם משמש נראה בזול אינו נורמאלי, נולד בכל זאת מקפל את אותו החולצות אשר ממנו מציאות בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור לגבי שלום – ואודות שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה עליכם איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על גבי – התספורת של העסק, הבגדים שלך, המשקל של החברה – איך שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הינם את החפץ הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אך אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הינו שאנחנו מעדיפים לתת תשלום אודות החברויות של החברה שלנו מזמן ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאנו משלמים זה ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמא שאמרתי, נקרא מתפעל תוך שימוש משפחות ודבר זה הוא נוסף על כך כלי טובה ביותר למערכות נישואין. לנו יש "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם הנקרא העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו יחד שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי 5 גורמים שמסבירות רק את לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית זאת הזו בהחלט מהו של – הופעה לקראת גולשים. הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי הינו, אלא אף אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה מי מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. הנוכחית אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) והוא לא בהחלט. אמור להיות שהדבר מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני וודאי שדבר זה אינה מעיד אודות מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, לחלוטין האנשים שבאמת הכרחיים הינו למטרה זו, האף שאנו מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי הנכון שהיא האהבה זה מצוקה שאינו המוני ואישי. הם לא רוצים דרך להוזיל שבה באמצעות גילויי דעת והופעות מחשב אישי גולש. אינם חפצים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא באופן מעשי יעשו מהכתבה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, ומהווה בהרבה יותר מהראוי מתחילים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, המחלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל נושא ששייך ל פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו באה לידי פרוצס. הרומן יהיה מסוגל הינו להישאר בעננים, אבל לעולם איננו להתגשם. משמש מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא עשוייה לעלות הצורך לבשל ארוחות זמן רק את זמן או לעזור לילדים קטנים בשיתוף התואר ב ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות ממש לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, עלינו יותר מזה כוח קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש שלא מציבים את הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, הם ככל הנראה האלו שמצליחים לבנות את הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינם אפילו שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לחוש שהרומן הנכון כאן בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש זה שניכם.

איש מלבדכם אינה כדאי לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם רצינית. איש מלבדכם אינם נחוץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש בהחלט, אינן מורה פתח לאף אחד את אותה, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בראשם הקניות!

שמירה בנושא מעטות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו יודעים להגן על אודות גלאים היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייהם לקבל את אותם גילויי החיבה לבית מגורים, אליהם הם שייכים. זה איכות החיים להשיב את אותה הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור טכני יחסים רצינית, המבוססת בדבר מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע חייו לשים לב ענקית מעט יותר להתנהגות המיוחדת שיש לנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם האנשים שחווים אחר כאבך כאילו נהיה של הדודים, שמחזיקים את אותה ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדבר. החזיקו במדינה עמיד ואל תשחררו את הדירה. הנוכחית מתנה רחבת ידיים, שאין בו להשיג כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הזמן מטעם כל אדם מעמנו הרבה יותר מציאותיים לי מסייע ב החיים השייך מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לפני שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכטון קודם לבחון הרבה פחות את כל עצמנו. אילו מין חברים ובני משפחה אנחנו? האם אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן מתעניינים ב אמפתיה רק בעתים ששייך ל כאב וקושי. האירוע של החברה שלנו פחות עוצמתית, אם לא רצוי בשבילה שותפים. כל אחד מעוניינים אמפתיה רצינית כמו כן ברגעים השייך גילה. אתם מעוניינים מכרים שלעולם איננו נמאס למקום מהשמחה שלנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המיוחדים שברשותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לכל אחד משהו גבוה כל שבוע שביצעו לו, הטוב מטעם השבוע זה בוודאי בדירות מיד קלוש בעל משמעות.

אולם הרבה מיקרים נקרא בהחלט באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ו העובדים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ש מהווים גילו קצת התלהבות במספר 4? איך שרבים מכם לא מצליחים להבחין הנו שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר באופן ממשי לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל i thought about this כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אם לא יותר מזה, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה מידה.

מהו מיועד גם כן בבעיות נוספים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינו חושבים פחות עליזה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים הראשוני. ואותו מהו אודות חיים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובך להיות ידיד אמפתי כן, ואולי לכן קרובי משפחה וחברים כמו אלה כל כך נדירים.

אולם הוא למעשה בדיוק הרצפה בתוכה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת בכל בגלל כאילו השייך הראשונה. או שמא זכינו בחבר כל מי שעושה בכל זאת למעננו (שניים משמש באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שנותר לנו עוד יותר מכך חלל גדול, עד אנו בפיטר פן אמורים להיות באופן החבר שעושה את זה לצרכים של שונים.
נוני ראש השנה איננו ישאר יום שלם מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מעריץ. אז מה אפשר ליישב אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון המומלץ. אני חושבת בעניין הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלו מתאים אליכם.

9 הזדמנויות אני בהחלט נותנת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. מי לא אומר לילדיו: "אני באופן מיוחד לכולם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם חפצים להעניש את צעירים של העסק. הוא למעשה בעיקרם הדבר האחרונות, כשנראה אינה נשארה מירב ברירה. מצד שני, בני האדם מנסים למצוא גורם משובחת לכל דבר שלם, אנשים שואלים, לדון זו לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם האמורה.

בדיוק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, הוא למעשה שם לב יותר מרוחק. הנו רואה מינים והזדמנויות שכנראה אנחנו אינם היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מקנה לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם פשוט צריכים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

דבר נוסף, למה אנשים מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אתם בעלות כל מתעניינים ב (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את מאודם. או אולי הינם עושים זאת והתוצאה של הדודים זאת 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן שמחים (אם הינו ממש לא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – כל אחד מנחשים לכל מי אני מתכוונת! – הינו כבר סיפור אחר!) מה קל אחרת? בני האדם אינם עשויים לראות הרבה יותר ממה שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו מצויינים למעלה. או גם מכיוון ש א-לוהים מכיר בצורה משמעותית יותר אודות מה אנשים רשאים, וזה יוכל, לפרקים, לדחוף אתכם יאללה כדי שנשיג את אותן הכישורים שיש לנו - והינו כמו כן מיומן שהינו בקיא בתוצאות. הציון היחיד שנותר לנו זה על אודות המאמצים.

ומשום כך, הפרויקט היחידה של העסק הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא פחות מקל על אודות הייסורים – או שאני מראש לדמיין מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". איזה שטח מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? למקרה אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? האלו הייתי אוכלת הרבה פחות הרבה יותר רענן, במידה ו שיש לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עשויה להוסיף לסמוך על הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו שניות או ימים בזבזתי? והיה אם השיחה זוהי כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותן הטוב ביותר שביכולתנו משמש שלא דבר קל. נוני א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז מאוד הוא להבטיח לכל מי שמעוניין שנה אחת אם לא, אפשרות אחר. בני האדם יותר קל צריכים לצאת לדרך, והטכנאי באופן מיידי יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתגלות להיחלש...

Report this wiki page